Úkoly si nepíši do úkolovníku, protože ten snese cokoliv. Klidně bych si do něj mohl napsat „Naučit se tancovat valčík“. Termín: Do příštího pátku. Ale neklaplo by to. Není na to čas. Proto si úkoly zapisuji jako události do kalendáře – používám tzv. timeboxing. A protože v kalendáři má úkol termín a délku trvání, je daleko větší šance, že se tak stane.
Google Workspace mohou běžet na více doménách – kromě hlavní domény – tzv. primární – lze v administraci přidat i domény sekundární a doménové aliasy. Uživatelé tak mohou mít účty na různých doménách a dokonce více emailových aliasů na těchto doménách. Ve videu vám také ukáži, jak lze primární doménu změnit – např. když přejmenujete firmu.
Seskupování zpráv do konverzací v Gmailu lidé buď nenávidí nebo milují. Já konverzace nenáviděl 🤬 a hned vypnul. Nyní seskupování miluji ❤️. V tomto videu vám ukáži, jak režim konverzací funguje, jak konverzace rozpojit a jak vypnutí konverzací znepřehlední poštu.
Google Workspace nově používá tzv. sdílené úložiště – za každého uživatele získáváte určitou kapacitu do společného sdíleného prostoru. O ten se pak dělí jednotliví uživatelé a firemní Sdílené disky. Od léta 2023 se tato novinka týká i nejnižšího tarifu Google Workspace Business Starter. Ve videu vám ukáži, jak mít tento sdílený prostor pod kontrolou, případně jak nastavit limity nebo prostor navýšit.
Google (ale i další poskytovatelé) postupně zpřísňují pravidla ohledně kontroly, zda-li je mail spam či nikoliv. Dvě technologie, které velmi pomohou zlepšit doručitelnost vašich mailů jsou SPF a DKIM. A bohužel u mnoha firem vidím, že SPF a DKIM nemají nastaveno. A pak se diví, že padají do spamu. V tomto videu si ukážeme, jak SPF a DKIM nastavit na Google Workspace.