(+420) 773 259 041  / pavel@minar.cz
IT poradenství a G Suite

Web(m)inář G Suite

… když se vám nechce chodit na školení, ale chcete být mistři v G Suite

Školení G Suite miluji! Od roku 2012 jsem proškolil 5059 uživatelů na 517 školeních G Suite. Je to věc, která mě na mé práci nejvíce baví. Kvůli COVID19 teď musím sedět doma na zadku. A školení mi začínají chybět. Lidé mi začínají chybět. Proto jsem pro vás (a mne) připravil:

Živé webináře – 2 hodiny – max. 5 účastníků

Prostě společně sedneme na Hangouts Meet, já vám nasdílím obrazovku a mrkneme, jak používám Gmail, Google Kalendář, Google Disk a Dokumenty.

Gmail

Ukáži vám, jak s přehledem zvládám vyřídit kolem 150 – 200 mailů denně. Vše nedělám ale sám. Mám filtry, které mi poštu třídí. Používám předpřipravené odpovědi, takže nemusím pořád dokola psát stejné maily. Společně si také zavedeme tzv. zero inbox, abychom měli přehled, které maily jsou vyřízené a které ne. Ukáži vám, že věci na které si uživatelé Gmailu často stěžují (např. režim konverzací), jsou velmi chytré vychytávky (pokud víte, jak fungují).

Google Kalendář

Kalendář na zapisování schůzek umí používat každý. Ale víte, že můžete na jedno kliknutí zjistit, které termíny mají vaši hosté volné? Ukáži vám také, jak s klienty používáme sdílené kalendáře k plánování projektů. No a Google Kalendář není jen na schůzky – lze použít např. na plánování návyků, tréninkový deník nebo výkaz práce. A také se podíváme na propojení Google Kalendáře a Google Keep.

Google Disk a Dokumenty

Ukážeme si, jak mít všechny své dokumenty k dispozici kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení (notebook, telefon nebo tablet). Jak data na Google Disku sdílet se spolupracovníky, ale i s někým, kdo nemá Google účet. Naučíme se spolupracovat online v reálném čase na dokumentech a tabulkách. Ukáži vám, jak v rámci dokumentu komunikovat s ostatními členy z týmu a jak poznat, kdo co upravoval. Mrkneme na to, jak konvertovat dokumenty z/do Microsoft Office.

Chcete firemní webinář G Suite
pro zaměstnance?
Ozvěte se mi.

Jak na to?

  1. Vyberte jeden nebo více termínů.
  2. Vyplňte objednávku níže.
  3. Uhraďte fakturu.
  4. Koukněte do mailu, kde máte pozvánku a instrukce.

Jak to probíhá?

  • Webinář probíhá formou videohovoru.
  • Stačí mít nainstalovaný Chrome.
  • Před začátkem webináře odklikněte z pozvánky odkaz na Hangouts Meet.
  • A tam už vás budu čekat, sdílet vám mou obrazovku a ukazovat taje G Suite.
  • Otázky můžete klást v chatu nebo po mikrofonu.

Smluvní podmínky

  • 100% záruka vrácení peněz, pokud webinář nesplní vaše očekávání.
  • Rezervace je závazně potvrzena až po uhrazení.
  • Webinář lze jednou přeložit na jiný termín.
  • Jsem plátce DPH


Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Back to Top